11 жовтня ц.р. провідні арабомовні газети Катару «Аль-Шарк» та «Аль-Рая» продовжили друкувати репортажі про проведені журналістами цих видань зустрічі під час їх перебування у вересні ц.р. в Україні.
У публікаціях, що вийшли під заголовками «Катар – ворота для залучення аравійських туристів у Трускавець» («Аль-Шарк») та «Катар – шлях до збільшення частки туристів з Аравійського півострова у Трускавці» («Аль-Рая»), зазначається, що цей відомий український бальнеологічний курорт здатний стати своєрідною «Меккою» для громадян Катару та інших арабських держав Перської затоки, як у плані лікування, так і в контексті комфортного відпочинку.
В ексклюзивному інтерв’ю з мером Трускавця А.Кульчинським зазначається, що це українське місто може запропонувати арабським інвесторам широкі можливості безпечного вкладання коштів в його готельно-туристичну та рекреаційну інфраструктуру. Крім цього, Трускавецький район може стати привабливим з точки зору організації санкціонованих полювань у лісах та гірських місцевостях, що є дуже популярною розвагою у мешканців Аравійського півострова.
За словами мера, у місті налічується 25 санаторіїв, особливою популярністю серед яких користується готель «Міротель», розташований на ділянці площею 700 гектарів. Завдяки унікальному географічному розташуванню місто Трускавець відрізняється чистою екологією та цілющою природою, – пишуть газети.
Український чиновник наголосив також на тому, що одним з найважливіших кроків, які необхідно вжити на міжурядовому рівні, – це підписати угоду про уникнення подвійного оподаткування, що дозволить сторонам якісно покращити ефективність спільної роботи у питаннях залучення катарських інвестицій в українську економіку.
За словами А.Кульчицького, місто Трускавець відоме на увесь світ, передусім, завдяки унікальній мінеральній воді «Нафтуся», яка має низку властивостей, що допомагають у лікуванні великої кількості хронічних захворювань.
Він також зауважив, що місто, не дивлячись на високі темпи будівництва, продовжує потребувати іноземних інвестицій для покращення наявної транспортної інфраструктури та, насамперед, доріг.